Dilaraciftci1 Kızlar deliricem bu çocuk yemiyor sadece mama ile besleniyor normalde 150ml mamayı içen bebek 4 5 saat geçiyor acıkmıyor verince öğürüp kendini kusturuyor asla almıyor nolcak böyle şuam 5 saattir aç yemiyor yaşayan varmı nedir bu neden kaynaklı oluyor
Demetalp Dilaraciftci1 öncelikle sakin ve sabırlı olun oğlumda aynı şekildeydi 1 hafta önce 150 ml mama içen bitti diye ağlayan bebek gidip yerine yemeyen biberon u görünce ağlamaya başlayan içse bile 100 ml i anca içen bir bebek geldi 4.ay da uyku gerilemesi ve mama meme reddi olacağını bildiğim için yadırgamadım ve sakin oldum normal de kucakta yiyordu benimle benden yemek istemedi gündüzleri zar zor içtiği kadar verdim akşamları babamız yedirdi ( anca100 ml yine ama ağlamadan yedi) sonra yatakta yatarken verdim nasılsa yemiyor diye aksine hepsini yemiştim birkaç kez öyle yedirdim sonra pusette denedim orda da aldı bu süreç 1 hafta falan sürdü geçti. Sadece sabırlı ve anlayışlı olun bizlerinde bazı dönemlerde yemek istemediği zamanlar oluyor bebekler ama onlarda bir birey unutmayalım çok acıkınca kendisi istemese de yiyecek üzmeyin kendinizi aç aç diye düşünmeyin o da insan aşırı aç olsa elbet yiyecek sadece geçici bir dönem 😊
irva Dilaraciftci1 Bizimki de mamanın yarısında elleriyle elimi itip biberonun ucuyla oynamaya ısırmaya başlıyor dişleri sağolsun.Çocuğum hem beni hem kendini manyak etti.4 ay 9 günlüğüz.🤦♀️
Dilaraciftci1 Olric11 yemin ederim ağlicam ya ben bunu bi hafta ö önce yaşadım ama geçmişti tekrsr başladı ne zaman geçer bu yoksa iştah kaybımı oluyor kalıcı mı olacak
Akcabeytas Ataktan, malesef aynı durumdayız mama yedirmem yarım saati geçiyor gezdiriyorum, parmak kukla takıyorum, pusete koyuyorum, şrkı söylüyorum vs bi şekilde bityor ama bende bitiyorum
Olric11 Dilaraciftci1 3 ay 15 günlükken başladı 4 ay 16 günlüğüz bizim malesef atak üstelik kolik ah arkadaşım stresten yorgunluktan ağzımda diş kalmadı bir günüm nasıl geçiyor tarif edemem yalnız değilsin bak saat kaç oldu eşim kucağında sallıyo birazdan ben alıcam üstelik duş aldı bu çoçuk uyuması gerekirdi
Akcabeytas Dilaraciftci1 yani tamamen içiyor diyemem ama en azından aç kalmıyor önceden 120-150 arası içiyordu şuan 100-110
Dilaraciftci1 Olric11 ya bu atak sadexe beslenmede mi sıkıntı yapıyor yoksa herşey içinmi geçerli benimki sadece yemek konusunda böyle bi kaç gündür 5 saat oldu hala yemedi şimdi kandırdım verdim biraz içti onuda hep kustu çıldırıcam
Olric11 Dilaraciftci1 her şey ne uyku yok mızmız ağlama krizleri mama meme reddi kucaktan inmek istememe 🤦♀️ Bir koltuk bi koltuga bile geçemiyorum bırakmıyor
Demetalp Dilaraciftci1 kusma bizde de vardı hiç kusmadığı kadar çok kusmustu her mama sonrası zorlamayın aldığı istediği kadar yesin 😊
Dilaraciftci1 Demetalp çok teşekkür ederim bilgi için aslında bildiğim bişeydi ama yaşayınca stres oldum 4 saat bazen 5 saat istemiyor zor bela uğraşıyorum kusuyor bazen de 180 içiyor bazen 50 ml bile fazla geliyor bende ne yapacağımı şaşırdım belki 6 7 biberon çöp oldu 😁
Demetalp Dilaraciftci1 bizim de aynı şekilde bugün tekrar aynısını yapmaya başladı birkaç gündür düzelmişti halbuki. Saat 19.00 gibi mama yaptım (en son 16 da yemişti) 150 anca 50 ml içti içmemek için ağladı zorlamadım sonra 20.30 da tekrar verdik bu sefer hepsini içti ( 150 ml) hiç İtiraz etmeden 😊 belli olmuyor zamanları