Edayaz Bebeğim 6 aylık kuyruk sokumunda morarma var daha önceden yoktu bebeği doğuştan değil sonradan mongol lekesi olan var mı aramızda ?
aysenurkerem Edayaz hiç duymadım üstte kalsın. Oğlumun elinde ve belinde hala var 2 yaşına girmek üzere
aysenurkerem Edayaz başka bir görüşmü alsanız. Mesela bir cildiye uzmanından en azından morluğa bakması açısından iyi olur
Zennep Edayaz benimde aynısı başıma geldi şimdi bebeğim altı aylık ne oldu sizin son durum bel bölgesinde iki tane geniş morluk var
Zennep Edayaz sonradan olması beni korkuttu herkes olmaz sonradan diyor canım sıkıldı sizin yazınıza tesadüf denk geldim bi sıkıntı olmadı değil mi
Edayaz Zennep hayır olmadı doktora da göstermiştim mongol lekesi dedi hatta şimdi siz yazınca tekrar baktım da benim gözüm alışmış baya var hala morluk ama sanırım eskisi kadar büyük değil ben araştırmıştım bazıları geçiyor bazıları ise kalıcı oluyormuş