Kızlar dün yazmıştım bebeğim çok ağlıyor gazi var gibi falan diye doktor gaz ilacını değiştirdi sab simpleks kullanmaya başladık birde mamamizi değiştirdik hipp kullanıyorduk aptamile geçtik şükür bugün daha rahat ama sürekli kakasını yapıyor yani birdrn kaka yapması arttı sanki damladan veya mamadan olabilir mi kullananlar boyle.birsey yaşayan var mı acaba