Kizlar bebegimi sarilik oldugu icin saat bası emzirmek zorundayim.Asiri tazyikli geliyo bu kez bebek emmiyo once sagip sonra emziriyorum sagdikca daha cok geliyo sagmak istemiyorum gece taş gibi oluyo agrisindan duramiyorum😖emzirirken bi gogusumu tutuyosa digerinden akmaya basliyo gercekten cok yoruldum hbi bildigi olan yazsin