[silindi] Ravzam30 evde küçük kutuda avuç içi kadar Kuranı Kerim var onun içinde saklıyorum bende 6 buçuk ay oldu sapa sağlam duruyor
minikmucizeannesi 4.5 ay oldu evde duruyor kutu yapmıştım ona koydum eve bağlı olsun diye benim göbek bağımı da annem evde saklamış eve çok bagliydim bende oğlumun göbek bağını bi yere gömmeye kıyamadım:)
Mom097 @ROZASERY Oğlumun göbek bağıda evde. Dışarı çıkarız kapıya geldiğimiz an ağlamaya başlar 🤷♀️ Dışarı çıkmak için arabasına koyduğum an yüzü güler. Bence onunla alakası yok 😊
Drindniz Benimki de evde hatta benğm göbek bağımda hala annemlerin evinde bi şey olmamış 😂😂 26 yıldır
Minikuzu 30 yıldır göbek bağım annemde evde 😅 çalışıp yorulduğumdan mıdır bilemem ama evde olmayı hiçbirşeye değişmem😅
Sedaahmet Ravzam30 ilk oglumun göbek bagi düştüğünde ertesi gün eşim cami avlusuna gömmüştü, namazlı abdestli olsun diye 😂 sonra kızım dogdu, 9 aylik oldu ama hala evde kutuda duruyor, gömmek nasip olmadi.
Prens0205 Ravzam30 asosyal olur 😛😬 annem hepimizin göbek bağını bir yere gömmüş ama kardeşiminki evde kuranın arasındaydı hep evde evden kazıyarak çıkaracaklar kaynımın da aynı onunda evdeymiş diğerlerini gömmüş kayınvalidem ama en küçüğünkini görmemiş oda aynı evden çıkarabilmek mümkün değil bende oğlumunkini kuranın arasında tutuyorum sokaklarda gezmesin 😛😂 şaka bir yana da batıl inanç ya bence abimlerinkini camiye gömmüş annem imanlı olsunlar abdestli namazlı olsunlar diye sonuç biri yabancıyla evlendi (yengem daha inançlıdır ve saygı duyar abimden) gitti yurtdışına yerleşti bir sübhaneke bilirdi onuda unutmuştur diğeri de alkolikti şükür bıraktı 😂 annem diyor bak küçüğün gömmedim evde sakladım evden çıkmıyor var bir hikmeti he anne var diğerleri de hoca oldu zaten diyorum sus sen diyor 😂
masalcik Ravzam30 ben de. Ben buzdolabına koymadım ama hiç aklıma bile gelmedi gidip bir bakayım ne durumda 😀
Canevlatlarim54 Ravzam30 oglumunkini hastanenin bahçesine gomdurdu kaynanam oğlum sürekli grip olur ve bir ayağımız hastaneden çıkmazdı hiç kızımın ki de evde çeyiz sandigimda 😂