minikoalam Bugün kızıma kkk ve menenjit (bexsero) ilk dozu yapıldı. Biraz ateşimiz var 5-6 saattir ama 38. Geçmedi henüz sürekli müdahele ediyorum dua edin ne olur bu hayatta en kokrtuğum şey çaresiz hissetmek bebeğim ağlayınca ateşi yükselince korkuyorum ☹️😔
vilnius minikoalam calpol verdiniz mi? Biz geçen hafta 38:5 u gördük doktor en azından bi serum taktırabilirsiniz demişti
Burcu11 minikoalam geçmiş olsun bizde olduk ateslenmistik doktor 38 görmediği sürece sıkıntı yok demişti calpol de 6 saatte bir verebilirsiniz demisti öyle atlattık sizde aatirsiniz insallah geçmiş olsun