Beykamom16 Merhaba biz de aynı problemi yaşadık tip2a kalça dendi, çıkık yok fakat tam gelişmemiş.cocuk Dr u çift bez yapın dedi ve sonraki ay tekrar ultrasona çağırdı.İcim rahat etmedi ve prof. bir çocuk ortopedistine götürdüm.cift bezin tedavi etme garantisi yok tedavi sonrası tedbir amaçlı kullanılır dedi.Tubingen cihazı verdi 2 buçuk ay kullandık ve geçti çok şükür.Bence bir çocuk ortopedistine baktırın.Gecmis olsun.