Anne_24 8 aylık bebeğim var 5 aydır hasta olmadım 1 aydır bir hafta normalsem 1 hafta hastayım doktor normal dedi ama şuan adet sancısı ve kanama var daha önce ağrı olmamıştı lütfen yardım edin aynı sorunu yaşayan var mı ne zaman giter