Kızım 2. Ayına girdikten sonra çok çeşitli sesler çıkarmaya başlamıştı.Hatta bize karşılık vere gibi agular gugular başlamıştı.Son 3 gündür ağzından tek bir ses bile çıkmadı çok uğraştık konuşması için ama yok bilen neden olduğunu ve nasıl düzeltilebileceği kobusunda yardımcı olabilir mi acbaa