Ccansuu evet çok ağrılarım var el parmaklarım sis topuğum fena ağrıyor topalliyorum yuruyemiyorum bile doktor emzirmesen daha ağır ilaçlar vericektim dedi.Bu ilaçlarda da emzirince kullanılmıyor yazıyor ama bı ilacı sadece ictikten 3 saat sonra emzir dedi ama o sütü sağıp dökmem gerekiyor demi