13 gün oldu doğum yapalı sarılığımız yok çok şükür değeri 1.3 çıkmıştı doktor beslenmesi gayet iyi demek ki sarılık yok dedi. 2900 gram doğdu taburcu olduğumuz da 2720 gramdı 5.gün topuk kanı aldırmaya gittiğimizde 2780 gram geldi. Dün sağlık ocağına götürdüm ara izlem için 3170 gram geldi boyu da 5 cm uzamış 51 olmuş. Hemşire de doktor da iyi herşeyi dedi ama kızım çok az emiyor en fazla 10 dakika emiyor fazlası yok hiç doyuyor mudur ki acaba sürekli bunu düşünüyorum