Azraninnnannnesi
İyi akşamlar kızlar 6 aylık bebeğim var henüz aylık kontrole gitmedim yakın zaman da gideceğim doktorunuzun önerdiği veya sizin gün içerisinde bebeğinizle yaptığınız aktiviteler neler ? Biz bol bol konuşuyoruz ben bağırarak şarkı söylüyorum oda arkamdan çığlık atıyor kitap okumamı cok seviyor kendi kitaplarımdan okuyorum, biraz oyun halısında oynuyoruz, sonra yüz üstü koyuyorum oyuncağını biraz uzağa koyuyorum uzanıp alması için,mesela Yanında bulaşık makinesi boşaltırken 1 bardak 2 bardak şeklinde sayıyorum suan aklıma gelenler bunlar 😊 sizler neler yapıyorsunuz ???