Kızlar bebeğim 7 aylık oldu her ay böyle Bi sorunum oluyor çok dengesiz çok düzensiz tam diyorum olmayacağım oluyor bol su yürüyüş yapan biriyim de doktor normal dedi yaa artık bunalıma sokuyor… Sizler ne gibi önlemler alıyorsunuz gecikince falan offfff stres sıkıntı yapıyor artık