Merhaba arkadaslar. Bebegim 3 ay 21 günlük atak doneminde galiba memeyi azar azar emip ya etrafi izliyor yada mizmizlaniyor. Ac kalir endisesiyle gunde toplamda 8 veya 9 olcu Aptamil mama takviyesi veriyorum. Ama icerisindeki seker orani yuksek diye memeyi emmiyor olabilir diyorlar. Hangi mama daha guvenilir icerik bakimindan ve hangisi daha tatli kullananlar yardimci olabilir mi? Aptamil mi, hip mi , golden goat mu?