Prensesannesi38 12 gün geçti ya üf artık stres yapmaya başlıyorum teste yaptım yok yok doktora gitmeli miyim bekleyim mi biraz daha ..?
Arassbusss Prensesannesi38 Bu ay çok kişi aynı şeyi yaşadı biride bendim 😅😅 korkmayın mevsimsel sakin olun test negatifse sizde o kervandasiniz 🤣
Deletedmom62626 Prensesannesi38 10 ay 2 günlük kızım normalde düzenli oluyordum 2 ay oldu maalesef bende de birşey yok hamilelik yok eşim yanımda değil 8 ay oldu haftaya gelecek inşallah iyice stres yaptım 2 ay oldu olmaması normal mi? Diye
[silindi] Ne kadar oldu dogum yapalı kac ay regl oldun canım ben dogumdan sonra bir ay oldum hemde iki kere ama bu ay bende geciktim iki hafta oldu testte yaptim negatif ama rahatbedemiyorum bende ya sanki midem bulanıyor gibi psikolojik hamileyim heralde 😀😀😀
Prensesannesi38 [silindi] 8.5 ay oldu 5 aydır oluyordum bu ay noldu diyorum da olmadım 4 test yaptım ya hepsi negatif ama nette araştırıyorum sonra geri tırsıyorum 🤣
[silindi] Prensesannesi38 ay ben bir test yaptim ama korka korka bi yapisim vardı bi sure bakamadim bile😂 insan tedirgin oluyor ya bide bebislimde küçük daha aslında normal düzensiz olmasi deniyor ama insan korkuyor yinede canım
Prensesannesi38 Deletedmom62626 cidden çok stres yapıcı bişey bu 1 sene olur düzensizlik deniyor ama insanın içi yinede rahat etmiyor