Miniminikusum valla bütçene bağlı birazda yani bütçeyi 3000lere çıkarırsan süper ötesi arabalar var hatta biz araba bakarken kayınpederim allah allah kendi gidiyo heralde diye dalga geçmişti 😂 ama bence araba kalitesini kullanma sürene gore seç biz pandemi girincede araya sayılı kullandık yani oraya buraya giderken normal arabayla gidiyorduk hep zaten o yüzden bebek arabası benim için elzem olmadı hiç. Şu anda da kaynanam baby hope marka bisiklet aldı üzerinde tentesi falan var hem kendi kullanabilir ilerde hem arkadan ben sürebiliyorum markete ekmek almaya filan giderken de onu kullanıyorum su an hem oglumunda hoşuna çok gidiyor müziği falan var. Bebeğin kaç aylık ki eğer biraz büyükse hiç bütçeni yormayıp direk 500 600 liralık baston bir araba al