Genelde onlar ellediğin zaman hareket ederler ve bir sorun olsa şimdiye kadar size çoktan söylerlerdi artık hastaneler eskisi gibi kötü değil herşeyi araştırıyorlar doktorlar çok iyi muayene ediyorlar ama yine de içim rahat etsin diyorsan götür doktora canım