Sumeyyem gözlemlemek iyidir ama kendinize bunu sıkıntı edip bebeginizide bunaltmayin hazır olduğunda konuşacaktır.yegenim 3 yaşında konuştu daha doğrusu konuşuyordu ama gel git ver tek kelimeler ve kısıtlı kelimeler vardı.simdi 5 yaşında susmak bilmiyor 🤣🤣 bazı bebekler geç konuşur derler bolca kitap okuyun.ona kelime söyletmek için zorlamak yerine bise istediğinde anlamadım suyumu istedin al bakalım bu su dimi falan die konuşun.inatlasmak daha kötüye götürebilir.