Selam kızlar sorum olacaktı 21 aylık bebeğim gece burnu tıkandı bütün gece uyumadı 2 de uyandi sabah 7 de uyudu serum fizyolojik soguk algınlığı surubu verdim buhar makinesini çalıştırdım sogani 2 ye boldum karanfil batirdim bas ucuna koydum yastigini yükselttim simdide banyo yaptırıp karnini doyurup eczaneye danistim bi krem verdi nane kokulu bitkisel goguslerne sür nefesini acar dedi ondan sürüp yatırsam rahat uyurmu acaba odayi da isittim ısıtıcı ile yani banyo yaptirsam daha da ustlermi hastaligi sizce yaptirayimmi