hulyadurmus Kuzeyeliz Bizim de ilk gün öyle olmuştu kuzum burnu tıkalı olunca rahat nefes alamiyorlar bol bol serum fizyolojik ile burnunu aç doktorum zararlı olmadığını söyledi 💜