Fulyag essea hamilelik öncesinde de az göbeğim vardı biraz incelme oldu ama henüz istediğim etkiyi göremedim göbeğim hala var
Tubagrnc essea bende dikişim acıyor zannetmiştim ama çatlaklardan dolayı acı oluyomuş doktorum krem verdi ve uyuşukluk da 6 ay 1 yıl arasında geçermiş
Egedeniz Kızlar ikinci doğumumu 6.5 yıl sonra yaptım önceki sezaryan yerim bile hala hissizdi birşey olmaz korkmayın her insanın vücudu farklı kimi çabuk toparlanır kimi geç ben ilk doğumunda ikinci gün ayağa kalmıştım işlerim ı yapmıştım ikinci doğumda 20 gün toparlanamadim
Tubagrnc essea büyük ihtimal sizinde çatlaklar acı veriyor ameliyatla ilgili değil malesef 😔 bende de çok var ki düzenli krem de kullanmıştım
demir1717 essea hiç acı ağrı filan yok. Arada oğlum oynarken karnıma vurduğu olur hiç öyle bir acı tarzı bir şey hissetmedim.
demir1717 Aliveannesi ben acı hissetmiyorum ama uyuşukluk evet var dikişlerde. O uyuşukluk bir kaç ay süren de var bir kaç yıl süren de. 9 yıldır uyuşuk diyen arkadaşım var.
Ayb Aliveannesi tok göstermiyor rahat olun👍🏻 Giderek daralacak hissisleşen alan ama en son dikiş olan yer hissiz kalacak
AdaAlya Hanımlar konu dışı olacak ama sezeryandan sonra ağda yaptrdnz mı .? yada ne kadar dire sonra yaptrdnz