2Minnosannesi Merhaba anneler kızımın aşı kartını kaybettim. Sağlık Ocağı 6 aylıkken gittiğimizde 8 aylıkken getirin demişlerdi. 8. Ayda aşı var mıydı. Büyük kızıma 8. Ayda aşı yapılmamıştı 9. Ayda yapılmıştı
2Minnosannesi Mom088 Teşekkür ederim cevap için. Bende öyle hatırlıyorum büyük kızımdan kan almışlardı. Emin olmak için sordum ♥️