Kişiye göre değişir ama ekzersiz yapın mutlaka biz 40 i çıktıktan sonra ayına göre gelişim ekzersizleri yaptık . 15 gün önceye kadar kollarıyla emekliyordu son 3_4 gündür ayaklarına destek vererek artık ayaklarını toplayıp emekliyor . Bugünde koltuğa tırmanması için sevdiği objeleri koyduk ellerine destek vererek ayağa kalkmasını sağladık kızımda bana destek . Oda Allah bir işareti öğretiyor bir haftadır en azından zihnine kaydeder diye sadece gösteriyor ablası . Şimdilik bu asamadayiz . Zeka kartlari ile hergun konuşuyoruz . Diş olayı 3 gündür yıprattı bağışıklık düştü grip oldu ama keyfini uykuda bozuyor . Oyun zamanı iyi durumda 🥰 bugün 8+12 günlük