Zeynep_adem58 Kizlar 20 lik disimin birazi cikmis birazi icerde gunlerdir agliyorum 3 kez gityim dis doktoruna bugun en som 600.ml ik bi antibiyotik verdi yasayanimiz varmi nasil azalttiniz ameliyatla alinmasi lazim dedi 34 haftalik ta hamileyim
Splash-Splash-Love Zeynep_adem58 Dişinol diye bir ilaç var kulak çöpü ile ağrıyan dişe sürünce uyuşuyor ağrıyı anında yatıştırıyor tavsiye ederim bende çok çektim geçmiş olsun 🌺
Zeynep_adem58 Splash-Splash-Love kullaniyorum ama uyusturmutor oyle agir oyle siddetli bi agri curuk disi uyusturuyor ama 20 lik dise fayda yok sarimsak tuzlu su karanfil hersey denedim fayda etmiyod
Splash-Splash-Love Zeynep_adem58 O zaman düzenli olarak antibiyotik almaya devam edin belli bir süre sonra geçecek biraz daha dayanın❤️ Acil şifalar diliyorum güzel anne
Zeynep_adem58 Splash-Splash-Love tesekkur ederim ne olur dua edin 1 bucik yasindada oglum var ona bile bakacak takatim yok acidan elim kolum bile tutmuyor artik
Splash-Splash-Love Zeynep_adem58 Yaa çok iyi anlıyorum rabbim şifa versin o acı öyle leş bişey ki canı çıkıyor insanın. Eşin yardımcı oluyor mu? İnşallah oluyordur. Eğer yakınında ailen varsa mutlaka yardım iste. Ben tektim ve mecburen ağlaya ağlaya oğluma bakıyordum. Umarım yakınsınızdr