Nais Hayırlı geceler anneler benım kızım 1aylık hepatıt b asısı oldu zaten kusması arada oluodu dunden berı asıdan sonra bulantısı cogaldı hala gecmedı varmı bebegı boyle olan ası sonrası
Bayezidin_annesi Nais bizde olduk hicbir sıkıntı yaşamadım hicbir yan etkisi yok kızarırsa sadece kolonyali pamukla ovalayın dediler zaten bu 2. Dozu ilkini doğduğunda oldular aşıyla alakalı değildir bence
Tortilla Nais 1 aylık asının hıc bır yan etkısı yok ama belkı usutmustur yada beslenme kusmasıdır. Bulantıdan kestınız nedir
Nais Tortilla blkıde üşütme sık sık kusuo yanı fazlalık cok cıkarıyor ama asıdan berı bulantı cogaldı üşütmede olabılır dedıınız gıbı
AylassMomy Nais geçmiş olsun belki Aşı yeri ağrıyordur bebek kendini sıktığı için yani kasıyorsa belki nasıl tepki vereceğini bilmez daha ondan kusuyor muhtemelen.benim kızım da heyecanlanınca birden korkunca hemen kusardı mesela ama azaldı baya çok şükür
Tortilla Nais mama mı ıcıyor belkıde mama kusturuyor farkkı marka deneyın bırde. Benm kızımda mama ıcerken cok kusuyordu ben reflu sandm mama yaramıyormus
Nais Tortilla 2hafta once gtmısyık muayanede baktılar bıse yok kılosu ıyıyse dedıler fazlalık hep atıo halada atıo kafam karıstı blkıde usuttu sureklı attıgı ıcın bılemedım kı
Ogullarinaasikanne Nais bizde öyle bir etki yapmadi ates olabilir demisti ateste olmadi. Bence ebe yada sağlık ocağında ki hemsireyi arayip sorun