Deletedmom5284 biraz daha bekle canım benim kızım net bir şekilde 8.ayında desteksiz oturdu ama aklına esti mi arkaya atıyodu kendini oyZden hep ardına yastık koyuyodum 😂 9.aya girdik ozaman bıraktı atmaları ama insan yinede tedirgin oluyor açıkçası bazen dengeyi kaybedebiliyo sallanmaktan