İyi günler anneler ben bişi sormak istiyorum da benim oğlum bu gün 48 günlük ilk 20 gün kakası biraz daha katı gibiydi mama da kullanıyorduk ancak son 28 gündür mamayı bıraktık sadece anne sütü içiyor ve gaz damlasi kullanıyoruz ama sanki kakası sıvı şeklinde acaba ishal mi yada normal mi deneyimli anneler yardımcı olurlarsa sevinirim