Ozlememreavci Kızlar bebeğim 2 ay 2 günlük iki gündür aşırı uyuyo emziremiyorm 4 saatten fazla aç kalıyo uyandırınca uykuya yenik düşüyo ve göğüslerim emziremediğim için çok ağrıyo uyuması bu kadar normalmi önceden 2 saate kalmadan uyanırdı
Ecee Ozlememreavci gece mi 4 saat kadar uyuyor ? Geceyse uyandırma ama gündüzse uyandırmalısın bence hem acıkır hem uyku düzeni olmaz
Dilber Ozlememreavci iste kolik oldgu icin yrgun dusmustur brak uyusun bence keyfi geldimi uyanir uyumadgi zamanalra say sende dinlen korkma.bisey olmaz. Mastit olmamak.icinde sag sen duzenli olarak at buzluga 3 ay dursun bisy olmaz
Ozlememreavci Ecee dün güdüzde 4 saatten fazla uyudu zorla emzirdim gaz problemimizvar bizim kolik bebekmiş uyumaz uyumaz tam uyur ortası yok bebeğimin ya hiç ya çok uyur göğüs sağmayı hiç denemedim makine mi alsam
oglummehmedim Emzirmediginde sağ keyfî nasıl istiyorsa öyle yapsin bırak uyusun uyandırma sadece akşam üzeri çok uyumasina izin verme gece uyumaz yoksa