Kızlar 12 gündür adet olmuyorum bugün doktora gittim alttan muayene etti ama hormon testi istemişti. Beta HCG ye de bakmış. Sizce şüpheleniyor mu? Eskiden hep gecikirdi ama bazen de günü gününe oluyorum. 3 tane aralıkla idrar testi yaptım hep negatif çıktı ama sizce şüphelenmeli miyim kese falan da yoktu doktor neden onu istemiş hormon testinin içinde e nabizda gördüm