Nehirhira ben biogaia kullandım 5 ay keşke kullanmasaydım kızımın karaciğer enzimleri yüksek çıktı internetten araştırdığımda gaz damlalarının da yapabildiği yazıyordu doktora sordum ondan olmuştur demedi ama kullanma o ilaca sağlık bakanlığı artık onay vermiyor dedi o gün çöpe attım bu zararlı ise neden satıyorsunuz sağlık bu kadar ucuz mu hepsi para tuzağı belli ki hepsinde birşey var bakalım enzimleri inşallah bu ay düşerse kesin o ilaç yaptı diyeceğim artık neye güveneceğimizi şaşırdık 🙄