Ebruaktas sızlıyor olabilir, ucu tıkalı olabilir, idrar yollarında sıkıntı olabilir. İdrar yollarını üşütmek gibi. Arkadaşımın bebeğininde de bu sıkıntı olmuştu. Sünnetten sonra çişini yapamadı ve bir süre sonra kanaması oldu. Tüm bunların dışında doymadığı için de çişi gelmiyor olabilir.