SemraUmay Arkadaşlar benim dişler çok fena 😫 ve bebeğimi emziriyorum emzirme dönemi diş tedavisi yapılabiliniyor mu? Dolgu yapabilirmiyim?
Efeninannesi12 SemraUmay tabiki yaptırabilirsiniz ben çok yaptırdım sadece işlem bitince 2 saat emzirmeyin sonra sağın atın sütünüzü ben öyle yapıyorum
Deletedmom_15 Ben kanal tedavisine başladım Dr hiçbir sıkıntı yok dedi zaten ben de öyle araştırıp gitmiştim. İlk sütümü sağıp dökeyim mi dedim ona bile gerek duymadılar
Rabiyamine Geçen hafta kanal tedavisi yaptırdım anestezi iğne yapıldı dişime iki saat emzirmedim sonra biriken sütü sağıp attım sonra emzirdim yani doktor böyle dedi
Zeytinli Geçen hafta diş çektirdim. Anestezi için 3 iğne yapıldı. Sütü sağıp dökmeme gerek olmadığını söyledi doktor.
Ozlemberkay SemraUmay yapiliyor canm bnde iki kere ypat8m bi kere cketim igne vurdu 3 sat emzrme dedi bi kerede dolgu ypatim igne vurmadi yani hemn emzrdim