Merhabalar. Size bir sorum var. İşin içinden çıkamadım. Bebeğim 8 aylık. Atak hesaplama yapıyorum. Doğması gereken günü baz alıp. Atağa 2 gün var diyor. Doğduğu günden hesapladığımda ise, 11 gündür atakta kalan gün sayısı 17 diyor. Ama görünüş olarakta atakta gibi ağlıyor, uykusu düzensiz, mama içmiyor. Bu atak hesaplama yalnış mı. Yada gelişimine göre fark ediyor mu?