Rbulgen 10 günlük bebeğim var ilk günlerde tam düzgün emmedi sarılıgı var 11 di ilk şimdi 15 e yükselmiş emzirmeye de elimden geldiğince dikkat ediyorum doktor 17 üstü olursa yatırıcaz dedi böyle bi durum yaşayan var mı ne yapmam lazım
Ipek20200306 Rbulgen bol emzir ayni zamanda mama ver birde medine hurması varsa onu sur demisti hemsiremiz
bikerem Rbulgen 3 cocugumda da yasadim malesef ilk bebegim fototerapi aldi. 2.yi halasi emzirdi. 3. Ise mama verdik 15 gun. Dogum agirligi dusuk mu bebeginizin
Tortilla Rbulgen canm sakın ol ilk once. Sık sık emzir uyandır topuklarını sık saat tutma emdıgı surece emzir yada mama nasıl beslenıyorsa bebegın. Gecer ınsallah gecmezsede canını sıkma herkesın basına gelen bırsey. Biz 12 ile hastaneye yatmıstık cunku hıc uyanmıyordu bebegım. 1 gece yattık hemen cıktık ısıgın altında yatıyor mısıl mısıl korkck uzulcek bırsey yok☺️ Üzülme.
MNMD Rbulgen bizim 17.8 di hastaneye yattık. Yapacağın şey 2 saatte bir emzir 1 saat sonra 30cc mama ver. 2 saat sonra tekrat emzir 1 saat sonra tekrar 30cc mama ver. Biz bu şekilde 13e düşmüştük. 1 hafta böyle devam et bir şeyi kalmaz inşaAllah.
gululas23 Sakin olun. Bizim de vardı bol bol emzirdim yetmiyordu benim sütüm asiri azdı ona rağmen mama ile takviye ettik, sari örtü ile sarin dedi acil hemşiresi tabi bilimsel midir hurafe midir bilmem örttüm. Düştü değer sonra.
151120 Canım bir saate bir uyandır emzir gece gündüz deme memeden indirme bebeği almazsa sağ kaşıkla içir benim kızımın 13 tü 15 olursa yatırırım demişti dr muz sürekli emzirdim ben artık ayakta uyuyordum 😂
Simurg Çok geçmiş olsun bol bol emzirin mama takviyesi de yapabilirsiniz isterseniz. İnşallah çabucak düşer
151120 Bu arada sarı örtü örtme dedi bize dr muz çocuk zaten sarı olur sarı örtüyü de örtünce çocuğun değerinin düşüp düşmediğini anlayamazsınız demişti
sufflee Rbulgen her emzirmeden sonra çay kaşığı ile birde 20-30 CC mama ver canım doktorunun önerir ama bana sorarsan en iyisi en temizi hipp marka