Ebrarkutay
Ebrarkutay
Happygril
Yaklaşık 750 ml su kaynatıyorum demlikte, kaynamaya başlayınca içine;
Bir adet kabuk tarçın
4-5 tutam ıhlamur
Bir küçük tam limonu dilimleyip içine
1 küçük elmayı dilimleyip içine
Bunları atıp bir iki taşım kaynayınca altını kapatıyorum kapağı kapalı şekilde 5 dk demlenmesini bekliyorum demlenince french-presse koyuyorum presleyip içiyorum içerken her bir bardağa bir çay kaşığı organik bal koyup tüketiyorum. Tadı asla kötü değil içindeki malzemeleri artırabilirsiniz farklı tatlar yakalarsınız. Hastalığada çok iyi geliyor ☺️ Ama en önemlisi su 👍🏼