tubist benim bebeklerim 30+5te doğdu düzeltilmiş ayını söylüyoduk ama bizim doktorumuz 1 yaşından sonra prematüre kavramının kalktığını söyledi ve doğum tarihlerini esas alarak değerlendirdi.Fiziksel olarak aynı olsalar dahi motor becerileri aylarıyla uyumlu olmuyo o da 3 yaşından sonra tamamen kendi yaşıtları gibi oluyolar