Bugün 5ay 10 günlük oglum uyumaya çok direndi babası uyutamadi ağladı baya, sonra baksana aç heralde bi emzir diye bana postaladı. aç değil biliyorum ve ilk kez memede emmeden bekledi uyudu sonra. Aslında son bir aydır emerek uyuyordu diyordum bu memede uyuma sayılmaz heralde sonuçta yutma sesi duyuyordum en azından besleniyor diye mutluydum ama bugün böyle yaptı yanı şimdi memede uyumaya mi alışmış oluyor ☹️