Herkese iyi akşamlar bilgisi olanlardan bilgi almak istemiştim. Kızım 13 ay 6 günlük 2100 kg dünyaya geldi 5. Aya kadar kilosu boyu ve bas çevresi normal seviyede ilerledi. Ancak 5. Aydan sonra pek fazla değişmedi çok az ilerleme oldu. Tabi Bi çok doktora gittim gözünüzden bisey kaçmasın diye 1 yaş kontrolüne götürdüğüm zaman kilosu 7300 boyu 71 baş çevresi 44 çıktı doktor interfini mama yazmıştı ancak hiç bi şekilde iciremedim dün gittiğimde ise doktor artık beni aşan bir durum var gelişimsel pediatri ye gitmeniz lazım çünkü boy kilo baş çevresi çok geride dedi tabi bende endiselendim hal böyle olunca 2 nisana Ankara şehir hastanesinden randevu aldım ama içim içimi yiyo böyle bu durumla karşılaşan anneler varsa bana bu süreçte neler yaşadılar yardımcı olabilirleri mi