ArkAdaslar 7 ay 5 gunluguz 4 kılo doğdu bebegım. Alerjık bebegız 5. Ayda ek gıdaya basladık. Ne versem yıyor sukur red yasamdık hıc anne sutu canı ısterse emıyor mama ıle beslenıyor. Nekdr ek gıda versmde. Illa mama yemek ıstıyor. Aglıyo huysuzlanıyor vermem ıcın. Cabalıyorum ama olmuyor hal bole olumca kılo almaya basldı 11 kıloyuz. Korkuyorum obez vs olmasndan. Kılo aldıkca hantallasıyor. Gurume emekleme gecıkxek dıye duusnuyorum mamadan nasıl uzaklastırabılırım barmı tavsıyelerınız😧😑