sirdaass Aalya aynı durum benım basımada gelmıstı simdi kilot bez giydiriyorum asırı rahat iyiki yanlıslık olmus yoksa cesaret edıp alamazsım 😂😂😂
Aalya sirdaass hahaha ben de dün gece açtım artık bana da iyi geldi suanlık devam edicem bitince bakalım karar verırım artık 😆
Aalya Urazinannesi2808 normalde 3+ kullanıyordum sımdi 4 aldım dun açtım da buyuk bile alt kısmı bu bizi götürür baya 😆
Aalya Echche benım de sızdırdığı cok oldu da ekgıda ya gectım biraz katılastı daha sızmaz umarım 😆 çiş sızmadı hic. Tssekkür ederim öneriniz icin belki ileride denerim
Aalya Biscolataerkegim evet artık bizimde zorlasmaya basladı dönmeyi ögrendginden beri sürekli dönuyor altını acınca 😆
Biscolataerkegim Aalya Oo sen bir de yürüdüğü zamanlar gör bebeni😬 Altından kaçmayı bırak peşinden koşturuyorlar bez bağlamak pijama giydirmek için 😀
Denizdemirr [silindi] bence altını çıkarmadan değişmek daha kolay 😂😂 ben nerdeyse 2 aylıktan beri hep öyle yapıyorum 😂