Merhaba anneler.
Normalde cırt cırtlı alıyordum bezi ama yanlıslıkla külot bez sipariş vermişim.. Kullanan var mı henuz açmadım paketi bebeğim 6.5 aylık 7200 kg falan. Olur mu duzgun acaba. Taşma vs olur mu bilen yazabilir mı ona göre iade edıcem yarın 😣