Merhaba, bizimde aramızda kan uyuşmazlığı vardı 2-3 gün üst üste kan verip doktor artış hızımıza bakmıştı. Çok şükür değerimiz en fazla 14 oldu daha sonra düşüşe geçti. Sizin yapabileceğiniz tek şey bol bol emzirmek, doktorumuz bol bol emzirki kakasıyla idrarıyla birlikte atsın sarılığı demişti.