Tugcealp atak haftasini planlanan dogum tarihine gore hesapliyosunuz dimi? Mesela benim kizim 14 temmuzda dogacakti 25 haziranda dogmak istedi, ben 14 temmuza gore hesaplamaliyim. Beyin gelisimine gore atak donemi isler cunku. Meme reddi atak haftasinda olabilir. Biberona zorlamayin bence. Birlikte dus alabilirsiniz. Bide nacizane tavsiyem uykum var yorgunum neden uyumuyosun diye strese girdiginizde hem kendiniz icin hem bebek icin daha da zorlasiyo her sey. Cunku o annenin stresini hissediyo gergin oluyo. Uyku saatleri takip edebilirsin. Kac ay araliginda kac saat kac uyku olmali diye internetten bakin. Uyumadigi zaman bulundugunuz durumu kucaklayip birlikte oyun oynayin. Anneye babaya doyan cocuk cok daha rahat uyur onu da soyleyim. Duygusal anlamda tatmin olmasi lazim. Atak dedigimiz seyin beynin gelisimiyle kesfettigi yeni dunya. Ogrendikleri.. onu strese sokabilir. Kesfettigi seyleri daha cok merak edip uykuyu reddedebilir. Bebek buyutmek zor ya. Oyle geceden sabah uyuyan bebek cok nadir. Esim asker gurbetciyiz bi basima gecelerce mucadele verdim oturdum agladim geceleri korktum cok zor gunler gecirdim. Sonra farkettim ki benim stresim her seyi daha kotuye goturmus. Ne wc ne banyo 😊 ne yemek ne su. Oyle caresizlik yok. Rabbim saglik versin.