Ays__sse Merhaba anneler , 4 aylık kızım var . Acaba benim yediğim çikolata ona alerji yapıyor olabilir mi ? Yüzünde kızarıklıklar çıkıyor . Çikolata doğumdan sonra vazgeçilmezim haline geldi sanki heegun mutlaka yiyorum 😕
esmirna16 Ays__sse yapabilir kakaoya tepki veren bebekler var. Benim de mesela kızımın tahine hassasiyeti var. Ne zaman tahin tuketsem ertesi gün kakası mukuslu oluyor eğer çok tukettiysem de az da olsa kan görüyorum. Deneyerek bulabilirsiniz