Sevgili anneler 10 ay 20 günlük bir bebegim var . Önceleri bana çok bağlı değildi ama 10. Ay biter bitmez benden ayrılmaz hale geldi :/ ne emekliyor ne yürüyor hep onunla olayım istiyor
kimseye gitmiyor gitse ağlıyor kendime hiç zaman ayıramıyorum çok yoruldum .. geçici bir durumum düzeliirmi bu aylarda yada başka ayda bu durumu yaşayan annelerimiz varmı? Neler yapıyorsunuz ?