Bayanlar bugün doktora gittik bebeğim aşırı kabız genel cerrahiye götürdük bi ilaç verdi magnezi kalsine 100g dozunu ne kadar verecegimizi bile yazmamış normalde reçeteye geçmesi lazım eczacıya sordurduk ben hiç daha önce bebekte kullanıldığını bilmiyorum dedi prospegfüstede 12 yaş altı kullanılmaz yazıyor biz ne yapacağız kullanan anneler var mı?