beseranne Nastca uyumazsanız sütünüz de azalır. Doktorumuz bebeğim 2 aylıkken artık geceleri uyandırma o acıkınca uyanacak demişti. Siz yine de sağmak için 3-4 saatte bir uyanabilirsiniz ama ona uyanınca verin isterseniz. Ama sütünüz için gece uykusu çok önemli. Ben daha az kalkınca sütümdeki artışı gördüm
Nastca beseranne evet kesinlikle oyle. Uyku cok onemli. Su ara hasta oldu gece bende pek uyumadim sutumun azaldigini gordum. Dikkat etmek gerekiyor gercekten.
Nastca Durumommy evet biliyorum saklama kosullarini. Ama sutun devami ve mastit olmamak icin 2 yada 3 saate sagmak gerekiyor.
Nastca Durumommy evet biliyorum saklama kosullarini. Ama sutun devami ve mastit olmamak icin 2 yada 3 saate sagmak gerekiyor.
Durumommy Nastca bende sağıyorum sağıyorum çıkmıyor süt varken anlamadım ne güzel bol bol geliyorsa sağın tabi üşenmemek lazım
Nastca Erkencikus haklisiniz. Benim yaptigim hem bebisin uykusunu etkiliyor hemde beni uykusuz birakiyor. Cok tesskku ederim hepnize ilginiz icin 😊
Elifzeynepb Nastca 3 aylik bebisi gece uyandirarak hata ediyorsunuz. Birakin kendi acikinca uyansin. Bu sekilde gece uykularini duzensizlestirsiniz. Artik onun acliktan sekeri dusmez 3 aylik olmus.
Oske Nastca bizimki mama bebesiydi biz deliler gibi saat kurar beslerdik sonra doktor kızdı bırakın uyusun uyku daha önemli bölmeyin dedi uykuda büyüme hormonu salgılanıyor sonuçta bence sizde kesin yada doktorunuza danışın derim
Nastca Durumommy siz emziriyor musunuz? Sagmaya alisik olmayan gogusten sut gelmez . Surekli sagmak lazim bi sure sut gelmesi icin.
Elifzeynepb Burcu35 ilk 1 ay sarilogi uzayabiliyor o zaman dikkat etmek lazim. Benim kizim 2 aylikken doktor artik kendini kurtarmis o gece uyanmazsa kaldirma demisti👍
Mercimek2 Ertugrulunannesii kaç aylıkkn uykuda beslemeyş bırakmamz lazım kendi uyandğnda beslememz lAzım
asliakay Nastca 2. Ayından sonra uyandırmayı bıraktım 12 gibi yiyor sabah 6 ya kadar uyuyor sonra kalkıp besliyorum tekrar uykuya devam ediyor. ARada kendi daha erken uyanıyor yemek istiyor. Artık bebeğiniz büyümüş acıktığında kendi uyanacak zaten. Bu şekilde uyku düzeni de olmaz hem beslenmek kadar uykuda bebeği büyütür. O yüzden bırakın uyusun sizde uyuyun dinlenin bu arada. 🥰
Definem Nastca bebepim 40ından sonra 5-6 saat emmeden uyumaya başladı doktor kesinlikle uyandırma acıkınca kalksın büyüme hormonları uykuda ortaya çıkar dedi. Kilosu boyu gelişimi iyi gidiyor
Burcu35 Elifzeynepb bizim ilk 10.3 tü sarılık sonra geçti. 46 günlük gece uykusu uzun sürüyor 5 saat kadar uyandırmıyorum hata mı yapıyorum acaba? Gündüz her 2-3 saatte bir kendi uyanıp emiyor zaten
Elifzeynepb Burcu35 uyandirmayin o 5 saatlik uykusunda sizde dinlenin sonra arayacaksiniz😬 ben 25 gunlukten beri uyandirmiyorum kilo alimida normal
Burcu35 Elifzeynepb evet bizimde kilo alımımız normal ama bazıları uyandırman gerekiyor çok küçük şekeri düşer diyolar☹️