HeartShapedGlasses Doğum yapalı 5 ay oldu regl olmadım. Tüm gün regl olduğum zamanlar gibi ağrı çektim ama yine olmadım. Neden böyle oluyor acabaa ??
fatimaozel düzensizlik olması normal, doktorlar 1-2 sene emzirme sıklığına bağlı düzensizlik olabilir diyor