Arkadaşlar, bebeklerinize kaç öğün yemek yediriyorsunuz? Kızıma fazla mı yediriyorum ben diye kendimi sorguladım da.
Sabah 6.30 - mama,
8.00- kahvaltı
12.00- ara öğün, meyve
13.30- yemek
15.00-mama
18.00 -çorba
19.00-mama yediriyorum. Yemediğinde asla zorlamıyorum bu arada. Sizler nasıl yapıyorsunuz? Offff kendimi sorguladım yine🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️