1tinybean Derenbahar Saat başı, gak dediğinde, guk dediğinde emzirmiştim. Hiç saatli emzirme yapmadım 🤷♀️
mom006 Derenbahar 2saatte 1 dense de ağladıkça emzirdim süt artışı için sonra saatin arasını açtım🙏🏻 ne kadar sık emzirrsen o kadar çabuk süt artısı olur🙏🏻 gazını cıkartmayı kesinlikle unutma 🌸
UrasEgeninAnnesi Derenbahar her istediğinde her ağladığında ver saat bekleme annesi. Gece sadece en fazla 3 saat olsun emzirme arası
monaroza1 Derenbahar Her ağladığında emziriyordum ağlamazsa da en fazla 1 saat bekliyordum sarılık olmasın diye geceleri de 2 saatte bir uyanıp emziriyordum
Gokcemsii Derenbahar aç olmasa bile emzirmeniz gerek. Hem sarılık olmasın diye hemde sütünüz artsın diye.
MinnieMouse Derenbahar bana bi danisman yenidogan bebek yaka cicegi gibidir dedi. Istemesini bekleme sık sık emzir, emzirmenin saati olmaz dedi. Sadece geceleri iki saatte bir emzirebilirsin. Ama gunduzleri 2 saat cok uzun bi ara 2 haftalik bebek icin.